Čeprav se morda ne sliši najbolj privlačno, je lepljiva vsebina (sticky content) izredno pomemben element vsake spletne strani! Lepljiva vsebina obsega različne elemente: vse od gumbov za deljenje na družbenih omrežjih (lepljivi gumbi), pa do objave vsebine, ki bo obiskovalce zadržala na spletni strani. 360-stopinjska panorama, virtualni ogled ter virtualni sprehod niso zgolj modne muhe virtualnosti našega življenja, temveč vrsta lepljive vsebine. Pridobijo pozornosti obiskovalcev spletne strani, jih zadržijo na strani ter povečajo interakcijo z vašim podjetjem.
Raziskava, ki smo jo opravili v podjetju Numen v štirih jezikih (slovenščina, angleščina, španščina in nemščina), ter je zajela posameznike iz vsega sveta, je pokazala, da kar 65 % potencialnih gostov pričakuje, da spletna stran nudi možnost virtualnega sprehoda, ter da jim virtualni sprehod olajša odločitev pri izbiri destinacije ob potovanjih (85 % anketiranih). Največ anketirancev bi si pri virtualnem sprehodu po hotelu najraje ogledalo restavracijo, hotelske sobe, recepcijo, bazen, fitnes in razgled. Več lahko preberete na našem Facebooku, kjer redno objavljamo nasvete za izboljšavo prisotnosti na spletu.
Še več! Statistike kažejo, da obiskovalci ostanejo na straneh z virtualnimi ogledi kar 5 – 10x dlje kot na straneh, ki tega ne ponujajo. Izdelki in storitve na straneh s 360-stopinjsko panoramo pa imajo kar 27 % večjo možnost za prodajo. Dandanes se 97 % ljudi obrne na internet pred sprejemanjem odločitev, pri tem pa ne iščejo specifičnih stvari, temveč uporabljajo brskalnike. Podjetja, ki ponujajo virtualne panorame, so na seznamu zadetkov pri Google iskanju višje ter so bolj izpostavljena na strani Google Business. Prav tako lahko vaše panorame vnesemo v Google Street View.
Če želite tudi vi izstopati iz morja konkurence ter povečati vidljivost in obisk svoje strani, smo vam za več informacij vedno na voljo preko e-maila (davor.majc@numen.si). Da boste na tekočem s trendi, pa nam sledite na Instagramu!